Tuesday, May 1, 2007

Athens video art festival




Αγαπητό μου ημερολόγιο, γεια σου!

το ΣΚ το πέρασα στο Γκάζι, στο Athens video art festival.
Έκατσα στον ήλιο για να μαυρίσω, ήπια μπόλικες μπύρες, πιάστηκε ο κώλος μου από τα 'αναπαυτικά' καθίσματα αφρολέξ, εντυπωσιάστηκα από τη σαβούρα των installations και έριξα άφθονο γέλιο παρατηρώντας τον κόσμο να χαζεύει μπροστά από μόνιτορς που έδειχναν μια άδεια χέστρα.
Το ξέρω πως είμαι πολύ ρηχός για να καταλάβω την σύγχρονη (fake) τέχνη, αλλά τι να κάνω? Το γρασίδι στο Γκάζι μου φάνηκε απείρως πιο πρωτοποριακό από τον ''καλλιτέχνη'' που έκανε χαρακίρι μπροστά μας.
Από την άλλη όμως, εντυπωσιάστηκα από την φοβερή δουλειά κάποιων Ολλανδών animators που με τα video τους πήγαν την όλη φάση πιο πέρα.
Αγαπητό μου ημερολόγιο, σκέφτομαι κι έγω να κάνω κάποιο project το οποίο θα έχει να κάνει με την προετοιμασία του μουσακά, τους σύγχρονους μεταξοσκώληκες της Παταγωνίας, το θεώρημα της ακινησίας, τα δίκροκα αυγά από χήνες και το πως αυτά επηρεάζουν την καθημερινότητα μας.
Του χρόνου θα είναι έτοιμο.

Σε φιλώ,

(πρέπει να βγάλω το σκίουρο μου για κατούρημα τώρα)


1 comment:

antonis.k said...

το Σάββατο είχα πάει και εγώ γκάζι, δεν έδωσα τα 5 ευρώ εισόδου στα βίδεο-art όμως και ευτυχώς γλίτωσα τον art-φτιστ που έκανε χαρακίρι και δυστυχώς έχασα τον αφοδευτήρα! you win some you loose some.